معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظيم و برقرار مي سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد يابد بايد اين روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچيزي براي تقويت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلماني که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي توانند ارائه نمايند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نيستند و جهت پا سخگويي به نيازهاي دانش آموزان آمادگي ندارند.هر معلم بايد با توجه به هر گونه نقص در درک و دريافت دانش آموز نه بعنوان نقصي در تدريس خود توجه نمايد و تلاشي کند تا در خود توانايي کشف روشهاي جديد را به وجود آورد.معلم بايد اين امکان را داشته باشد تا بهترين روش ممکنه را انتخاب کند.توانايي در کشف روشهاي جديد،عدم وابستگي کورکورانه به يک روش و رد کردن ساير روشها را ،مدنظر قرار دهد.اگردانش آموزان آگاه شوند که چه بايد بخوانند ؟چرا بايد بخوانند؟اين درسي که ميخوانند چه منفعتي در آينده نزديک و آينده دور براي آنها دارد؟مورد کاربرد اين درس در جامعه کجاست؟وچگونه مورد استفاده واقع مي شود؟اهداف براي شان روشن ميگردد.باکسب اين اطلاعات است که دانش آموز رغبت پيدا مي نما يد و درس براي او جالب و دلپذير مي شود.هردرسي در ميان درسها از اهميت ويژه اي برخوردار است و اگر شاگرد به ارزش آن درس آگاه گرددآن درس برايش معني دارتر مي شود.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

salemziba متن،اخباروصوت اشعار مذهبی،انقلابی هر چی کی بخوای هس تکواندو استاد جلیل قلندری شرطبندي ارائه انواع خدمات آرایشی و هزینه ها فرکتال پیچک طراحی سایت، سئو، تبلیغات در گوگل ایران سالید